Informatii utile

 

 

Site-ul www.adoraevening.ro este proprietatea S.C. Adora Sposa SRL inregistrata in judetul Ilfov, comuna Domnesti nr. 31F, CUI 30241663, J23/1458/2012. Cont bancar RO 96 RNCB 0378 1276 0703 0001 deschis la BCR-sucursala Prelungirea Ghencea.

 Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. AdoraSposa isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita "Informatii utile”.

 

1. Produsele si serviciile oferite de Adora Sposa, politica de preturi

 Produsele comercializate prin intermediul Adora Sposa sunt noi, in ambalajul original si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare. Preturile prezentate includ TVA (24%) si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care acest lucru este specificat in mod expres pe website. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari AdoraSposa  in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

Adora Sposa isi rezerva dreptul sa modifice informatiile prezentate pe site –preturi, promotii, imagini- fara o notificare prealabila.


2. Modalitati de cumparare/comanda

Produsele se pot cumpara direct din showroom-ul nostru , daca sunt pe stoc si corespund cerintelor dv.(marime, culoare). Pentru vizitarea showroom-ului trebuie sa stabiliti in prealabil o programare telefonica la 072873113 sau prin email office@adoraevening.ro

In cazul in care rochita dorita nu este pe stoc, se poate comanda in culoarea si marimile dorite de dvs.Comanda dureaza 10-20 zile de la incheierea contractului.Contractul contine un formular de comanda  in care sunt specificate toate datele referitoare la comanda- marimi, culoare, eventuale modificari ale modelului. Pretul produselor comandate se poate mari sau micsora in functie de modificarile aduse modelului de referinta. Tabelul de marimi se regaseste mai jos.

Pentru orice informatii suplimentare ne puteti contacta telefonic sau prin email la datele afisate la rubrica “Contact”


3. Plata produselor

 Plata produselor se poate efectua direct in magazin, numerar sau prin POS, cu cardul .In cazul comenzilor, se va achita un avans de 40%la incheierea contractului , diferenta urmand a fi achitata la ridicarea produsului. Pentru comenzile livrate  prin curierat, plata se efectueaza integral la lansarea comenzii, cu card bancar sau cu ordin de plata in contul firmei noastre. Dovada platii prin ordin de plata trebuie trimisa catre AdoraSposa   la adresa de e-mail office@adorasposa.ro sau office@adoraevening.ro.


4. Livrarea produselor

 Livrarea produselor se va face atat pe teritoriul Romaniei cat si pe intreg teritoriul Uniunii Europene, prin intermediul unor firme de curierat rapid.

 TERMENUL de LIVRARE al produselor este cuprins intre 10-20 zile, putand fi modificat in cazul produselor realizate pe comanda la cererea clientului, cu acordul prealabil alacestuia. Adora Sposa  isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor ,prin contactarea clientilor.

Costurile de livrare pe teritoriul Romaniei vor fi suportate de catre client.

Pentru livrari in afara Romaniei, va rugam sa ne contactati.

 In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

 Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare – cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) si ca acesta este (sunt) conform cu comanda.

 

 

5. Garantia produselor

Adora Sposa  ofera certificate de garantie pentru produsele comercializate, acestea fiind trimise odata cu factura fiscala si cu produsele comandate. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

 

6. Dreptul de returnare a produselor cumparate

 Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 numai in scris, si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile, numai daca produsele returnate nu  prezinta modificari fizice, semne de purtare, lipsa etichetelor si ambalajelor originale etc. Nu se accepta colete ramburs sau a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice  serviciu de transport agreeat de acesta. Nu primim insa coletele deteriorate.Adora Sposa SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 15 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Returnarea banilor se va face intrun cont bancar specificat de client in notificarea trimisa (Formular de retur)

Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat, livrata direct la adresa Adora Sposa- str. Dr.Nicolae Tomescu nr.10, sect 5, Bucuresti . Nu acceptam retururi expediate prin Posta Romana (PrioriPost)!Nu acceptam colete cu ramburs!

Rochiile de seara personalizate (cu alte dimensiuni fata de tabelul de marimi standard, sau alte specificatii) nu se pot returna (cf. Ord. 130/2000).

Pentru produsele ridicate din showroom, termenul de returnare  este de 24 de ore.

 

7. Materiale folosite

Materialele folosite pentru confectionarea rochiilor sunt de cea mai buna calitate- voal de matase, matase naturala,tulle,  taftale, dantela,satinuri de matase,  accesorii din cristale Swarovski si acrilat.Materialele sunt importate din Marea Britanie, Franta, Belgia, Austria.


8.Tabel de marimi

 

 

9. Dispozitii finale

 Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate de Adora Sposa SRL si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.

 

 In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism alternativ de rezolvare a disputelor, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului AdoraEvening, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.


Gazduire Web Web Design Promovare Web

 

Optimizare Seo: www.okkwebmedia.ro